onsdag 28 januari 2009

Onsdag



Jaha då var man ledig idag då. Eller ledig är väl att överdriva. Jag är snuvig och därför är det synd om mig. Mamma och Pappa är utomlands och därför är det ännu mer synd om mig. Vem ska åka och handla godis till mig då? Idag måste jag trots allt:

- Åka till IKEA och köpa tyg och en gardin
- Handla mandelspån
- Snyta näsan
- Skicka in fotografier till framkallning
- Ööööh plugga kanske (kanske)
- Städa inför att teve kommer hit imorgon då måste man ju ha det städat
- Snyta näsan
- Titta på film, Amelie från Montmartre kanske? Det var längesen
- Baka en kaka
- Sova middag
- Handla 50-årspresent till mamma
- Gå på toa
- Duscha
- Klappa katterna
- Klippa ihop lite filmer som jag har skjutit upp aplänge
- Snyta näsan

Frågan är hur jag ska hinna allt detta när jag är så snuvig och dödssjuk?
Ja, nog är det synd om mig. Och sen så borde det bli sommar också.

Inga kommentarer: