lördag 13 december 2008

Gratis Bio

Sjyssta klubben kan ni inte hjälpa mig att få lite gratis biobiljetter och andra presentkort genom att registrera er på den här länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=117212 Och sen kan ni göra precis samma sak med era kompisar, bra va? Och om en vecka eller två kan vi gå på bio allihopa! Sjyssta, hjälp mig för jag är fattig. Allting är helt gratis, du behöver bara registrera och värva medlemmar och klicka runt lite så får du en massa poäng som du sen får ut i presentkort. Guld! Jag skriver detta enbart för att jag vill ha mera poäng, och ska jag få mer poäng måste ni hjälpa mig lite på traven. Kom igen då! Esther hälsar att det är helt ofarligt, matte vill bara gå på bio och se den där nya vampyrfilmen, för sånt gillar tydligen hon.

Inga kommentarer: