onsdag 3 juni 2009

Jag tycker om er när ni sover

4 kommentarer:

beda sa...

vad fiina dom är :)
råttan/musen är söt den med!

Agnes sa...

Åh så fina! Jag var själv inatt och observerade mina älsklingar. De kom in mycket tidigare och tog hand om mig. Sov hela natten, bråkade lite men inte ett pip.

HANNA sa...

åh vad duktiga de är som tar hand om dig när husse är borta. supersött!

sedan en tid tillbaka så sover jag med stängd sovrumsdörr då jag absolut inte får någon sömn med dem i sovrummet. det busas, hoppas och bits i tår, jag blir galen! Istället får jag en personlig väckarklocka runt 7.30 varje morgon i form av två katter som kraffsar, SKRIKER och hoppar på dörrhandtaget. Sicket morgonhumör man får av det! Hatkärlek.

Agnes sa...

Man blir tokig när de inte låter en att sova. Signe har sina skrik perioder med. Får se sen när bebisen kommer om jag får stänga dörren. För då kan jag inte ta hänsyn till 3 st små liv som skall låta ;)