söndag 22 mars 2009

Här sover jag bra



3 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt! Vi har vilat idag alla 3. Vår "elaka" områdes katt Rostis (rostfärgad abessinier) åt upp all kattmat som var framme :( Vi vet inte vad han heter men han är så vacker och uppenbarligen hungrig. Mina katter är livrädda för honom.

Såg du robinsson igår? Missade det för vi hade gäster men kanske nästa vecka.

HANNA sa...

Agnes - Vad mysigt att vila hela dagen. =) Precis så en söndag ska spenderas.
Rostis verkar vara en riktig busunge, som Bosse kanske? Vacker men elak. haha.

Ja jag såg Robinson, och jag måste säga att jag är glad att jag inte kom med...phew, jag hade aldrig fixat att simma i en brun äcklig flod med gyttja till botten...ja...du kommer förstå om du ser reprisen... =)

Hoppas söndagskvällen går långsamt så att det dröjer tills det blir måndag!

Anonym sa...

men bosse, helt rätt! converse är bra, du kanske också borde skaffa dig ett par (eller två)?