måndag 30 mars 2009

<3


6 kommentarer:

Agnes sa...

Vad fina! Gud vad silver färgad han är! Vackra Bosse. Vilken fin kudde han ligger på!

Sven jagar ute och försöker att tuffa till sig mot katterna i området, går sådär... Han skriker mest på morgonen på utsidan och väcker hela huset. Signe har fått smak på mars livet och vill aldrig komma in :)

HANNA sa...

Agnes - hihi ja. min lilla silverbråkstake. Kudden är från Åhléns. Jag har nog 1,5 m vaxduk i samma tyg om du är intresserad... ;) hihi.

Det låter som om att både Sven och Signe har det riktigt mysigt såhär på förvåren. Det måste vara härligt att vara utekatt. Jag hoppas att mina två kommer få den möjligheten så småningom. Men bara om vi kommer bo extremt långt ifrån en stor väg. Jag är ju så nojjig. Men koppelpromenader ska vi ta upp igen nu när det börjar bli torrt och varmt ute. =)

Ronto sa...

Det är ett riktigt fint tyg det där på din kudde, jag köpte in och lät sy upp gardiner av samma tyg och det blev riktigt bra. Passar uppenbarligen utmärkt åt kuddar med ser jag :)

Agnes sa...

Jag som trodde att jag kunde hela utbudet på Åhlens :)

Det är en förutsättning att det inte är en stor väg. Båda är kastrerade och steriliserade, tror att det bidrar till att inte går så långt. Fast nu kommer våren...

Ny fight med alfa-hanen i området, Rostis.

Mikaela sa...

Helt undebart söt, lik sin fina mamma! :)
Pussar och kramar från gamla husse och matte

HANNA sa...

Mikaela - Ja han är väldigt lik sin vackra mamma. :) Och glad för det är jag! =)