måndag 9 februari 2009

Bosse har fått syskon!

Bosse har fått nya syskon! 7 stycken!! Idag fick jag ett mail från Bosses gamla familj att de har fått en ny kull. Bosses mamma började löpa under tiden Bosse och hans kullsyskon fortfarande var små och pappa-katt, som precis skulle kastreras, var snabbt där igen! Nu har de fått ännu fler små silverbebisar och jo, visst kliar det i mina kattköparfingrar men nu får jag hålla mig...ett tag till iallafall.


Bosses mamma Gåva och hennes 7 nya ungar.


En hårbollshög.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaw, töta..

Anonym sa...

Åh så fina, nu ser jag vem Bosse har fått sina fantastiska silver-drag ifrån! Hon är ju så vacker.

HANNA sa...

Ja visst är hon vacker Bosses mamma?
Hon har fantastiska illgröna ögon som jag hoppas att Bosse också kommer få, de skiftar i grönt ibland men är mer gröngula just nu...men det förändras ju. =)