lördag 11 oktober 2008

Morgonmys


Det obligatoriska morgonmyset med Esther uppstår alltid lika dant! Det börjar med att Esther börjar jama högt, länge och mycke så att jag verkligen inte kan sova längre. Hon busar med allt och springer som en tok. När jag väl vaknar så blir hon skitglad och ska upp på bröstet och lägga sig och spinna som en tiger. Efter sisådär en halvtimma har jag hunnit bli så kissnödig att magen gör ont. Även om det skär i hjärtat så flyttar jag snällt på Esther och går upp på toa. Sen bäddar jag sängen och Esther somnar som en stock. Ganska typiskt att hon gör allt för att jag ska vakna för att sen själv gå och lägga sig. Det kanske är då jag ska börja jama och skutta runt i sängen bara för att jävlas? Jag säger som jag alltid säger: tur för henne att hon är söt (även om hon ser grym ut på bilden).

Inga kommentarer: