måndag 13 oktober 2008

Alltså kolla vilken kvinna


Tyvärr är det en jättemörk bild (jävla mobilkamera, hade inte stora kameran med mig), men alltså grejen är att jag har varit på Soweto gospel choir och blivit frälst. Jesus alltså! Jag har aldrig tidigare haft konstant gåshud förrän ikväll. Så fort de öppnade sina munnar så hände det. Damn! Musik är kärlek och kärlek är Soweto gospel choir. Om de stannar i er stad så missa det inte. Jag är inte kristen, men Soweto skapar en länk till någon slags Gud. Och om Gud är Jesus eller om Gud är musik, det är skitsamma. Jag är bara frälst just nu. Frälst på kärlek från Soweto.

Här spelar de i Sverige:

14/10 UPPSALA
15/10 NORRKÖPING
17/10 JÖNKÖPING
19/10 GÖTEBORG
20/10 STOCKHOLM

1 kommentar:

Ovanliga vantar sa...

Saknar att ha katt, ska kolla upp gospelgrejen om den kommer ti Malmö